TYMPII. Muutan pois.
Liian pitkä aika kimppa-asumisesta minulla, sillä nyt jo hermoja koetellaan. Olemme asuneet tässä alle kaksi kuukautta, ja silti kiroilen, että nyt saa riittää, muutan pois saatana.
Miksi? En tiedä. Kämppikseni ovat ihania, hauskoja, tilaa-antavia, mukavia. Semmoisia ihmisiä, joista minä tykkään. Mutta jotenkin on nyt semmoinen tunne, että mättää. Tuntuu, että täytyy olla liian varpaillaan jatkuvasti. Etenkin tuo toinen kämppis tuntuisi olevan minulle kiukkuinen jatkuvasti, enkä oikein tiedä mitä olen tehnyt. Tai tokihan olen varmasti useinkin ärsyttävä, mutta miksi asioista ei puhuta? Onko joku juttu, mitä en itse ole huomannut? Onko se todella tuollaisen käytöksen arvoista?
Tai itseasiassa kun sehän ei edes ole kiukkua vaan mököttämistä. Ei puhu mittään, kysyttäessä vastaa yksitavuisilla lauseilla, ei katso päinkään. Mitä ihmettä? Ja sitten taas kohta kaikki on hyvin, ei ongelmia, hymyillään ja nauretaan. ARGH.

Mie voisin muuttaa älytsin kivaan yksiöön, jos haluaisin. Vuokrakin olisi halvempi kuin tässä. Aiemmin en halunnut muuttaa siihen, koska ei ole parveketta (Jea, LAMER.), mutta nyt kun en enää edes polta, niin miksipä ei. No siksi, etten ikimaailmassa voisi jättää näitä palikoita pulaan. Vai toivoisivatkohan ne, että minä muutan pois? Tai ehkä tuo toinen. En tiedä. Harmittaa.