Oho, ihan ekaa kertaa ikinä mut haastettiin meemiin. Sen teki Hintriikka, enkä edelleenkään osaa linkittää... Kertokaa nyt, että miten se tehdään. ;)

Paljasta 7 asiaa tai faktaa itsestäsi, haasta 7 muuta ja ilmoita haasteesta kommenttilaatikoissa:

1. Olen koukussa nenäsumutteeseen.

2. Kuvittelen usein iPodia kuunnellessani olevani musiikkivideossa.

3. Osaan kaikki Frendien jaksot käytännössä ulkoa. Heittelen usein sieltä opittuja vitsejä, ja
ihmiset luulevat minun olevan oikeasti hauska ja nokkela.

4. Tykkään tosi salaa Uniklubista. *ruoska viuhuu*

5. Olin ala-asteella kuolettavan rakastunut Bäkkäreiden Nickiin, ja uskoin ihan tosissani että päädymme vielä naimisiin.

6. Puren kynsiäni. Myös varpaiden.

7. Halajan lisää tatuointeja, tatuointeja, paljon tatuointeja. Apua.

Olen nyt luuseri ja haastan vain kolme, sillä minulla raukkaparalla ei ole kontakteja. Häiriköin siis nyt kolmea satunnaista etusivulaista tahi minulle kommenttia laittanutta. Onnelliset voittajat ovat Tiina Tuulikki, Marikki ja Matleeni. Antakaa palaa.